Velkou výhodou bylo, že zákazník měl jasnou představu o parametrech a funkčním řešení požadovaných výrobků. Nepodcenil proces výběru dodavatele a vyčlenil si dostatečný čas na realizaci celého projektu. Příprava finálního řešení byla pro nás o to jednodušší. Nachystali jsme úspěšný návrh, který odpovídal zadání zákazníka, a bez problému dodrželi termín dodávky.
Postup realizace projektu
|
Jak naši spolupráci hodnotí zákazník?
1. Poptávka
Poptávku na návrh speciálních šatních skříní jsme od společnosti Smurtif obdrželi v září roku 2019. S nadšením jsme se pustili do studia dokumentace. Mezi požadavky patřila zvýšená odolnost konstrukce a speciální uspořádání s velkým úložným uzamykatelným prostorem a otevřenou přihrádkou na odkládání mokrých ručníků. To vše jsme byli schopni vytvořit, a tedy i dodržet. Poté jsme však narazili na problém. Součástí zadání byla výroba předlaviček šíře 700 mm s uzamykatelnou přihrádkou s jednokřídlými dveřmi. Otevřené dveřní křídlo by ale v tom případě vytvořilo bariéru v uličce mezi šatními skříněmi. Zároveň by bylo velice obtížné vyrobit dveře šířky 700 mm s dostatečnou torzní tuhostí. I s touto komplikací jsme si ale nakonec poradili.
Zákazník si dále jako podmínku pro účast ve výběrovém řízení předepsal dodávku vzorku nabízeného řešení s termínem dodání zhruba 4 týdny.
2. Konzultace
Celého projektu se jak po stránce technické, tak obchodní, ujal vedoucí TPV, Jiří Zelený.
Se zákazníkem jsme projednali technické detaily námi navrhovaného řešení i alternativní způsoby konstrukce úložných systémů. Předmětem diskuze byla i tuhost konstrukce a použitý systém uzamykání. Jednoduše jsme se zastavili u každého detailu, který by mohl mít vliv na výslednou funkčnost skříněk.
3. Nabídka
Potom už nic nebránilo tomu, abychom zákazníkovi předložili cenovou nabídku. Celková hodnota nabízeného řešení dosáhla hodnoty téměř 1 mil. Kč bez DPH včetně nákladů na dopravu a šéfmontáž.
Do termínu dodání nezbývalo v tento moment příliš mnoho času. Naši konstruktéři se proto ihned pustili do přípravy konstrukčního řešení. Nezastavil nás zaplněný plán přípravy technické dokumentace, a dokonce ani víkend. Abychom dodrželi slovo a vše stihli odevzdat v řádném termínu, využili jsme možnosti přesčasů a pracovali i ve volném čase.
To, že je na nás spolehnutí, jsme dokázali dodržením termínu a včasným zasláním finálního výkresu sestavy nabízeného řešení a pracovního renderu zákazníkovi k odsouhlasení.
4. Tvorba výrobní dokumentace, schválení zákazníkem
V okamžiku, kdy jsme získali souhlas zákazníka s navrženým řešením, jsme uvolnili výrobní dokumentaci k zadání do výroby, připravili jsme CNC programy a elektronickou dokumentaci v ERP systému.
Osobní komunikace se zákazníkem je pro nás důležitá. Jedině tak jsme schopni odprezentovat všechny naše nápady i finální řešení. Hotový vzorek jsme proto klientovi doručili osobně.
Zákazník se rozhodoval mezi vzorky tří potenciálních dodavatelů. Jsme hrdí na to, že výběrová komise vyhodnotila náš vzorek jako nejlépe technicky zpracovaný a vyhovující jejich požadavkům.
5. Výroba
Schvalovací proces proběhl bez jakýchkoli komplikací. Objednávku, která nevyžadovala žádné technické úpravy, jsme obdrželi v prosinci minulého roku. Hladce tak proběhla i vlastní výroba. Z hotového výrobku jsme se my i zákazník radovali na začátku února.
6. Instalace a předání
Dbáme na design i stoprocentní funkčnost. Vždy nás proto potěší, když můžeme být svědky toho, jak náš výrobek putuje až na místo určení a perfektně zapadá do daného prostředí. Zákazník si u nás kromě vlastních výrobků objednal i dopravu a podporu našeho technika ve formě šéfmontáže. K samotné instalaci si již přál využít kapacity vlastních zaměstnanců. V plánu byla tedy další cesta za zákazníkem.
Z provozních důvodů na straně odběratele jsme zahájení montáže naplánovali na víkend. Tomu jsme pochopitelně přizpůsobili i termín doručení skříněk. Zaškolení montážního týmu si vzal na starost náš projektový manažer, který zároveň dohlédl na správný postup montáže. Vlastní realizace pak probíhala bez větších problémů, výzvou byly pouze nerovnosti podlahy. I na to jsme ale byli připraveni, spodní konstrukci botníkových předlaviček jsme totiž vybavili výškovou rektifikací. I tuto překážku jsme tak bez problému překonali.
Zákazník byl s naší prací spokojen, což dokládáme jeho vyjádřením.
Technická specifikace speciálních výrobků Smurfit Kappa
- Konstrukční systém A3M aldur 1, bezpečnostní třída C dle DIN 4547
- Tloušťka materiálu 0,8 mm, ocelový plech se zvýšenou pevnosti KOSIL200
- Šatní skříň se sešikmenou horní částí
- Velkoobjemová uzamykatelná šatní část svisle rozdělená na oddíly pro civilní a pracovní oděv, v každém oddělení odkládací police s plošnou nosností 30 Kg, hliníková oválná eloxovaná šatní tyč s nosností 20 Kg s úpravou proti poškrábání, tři kovové háčky s nosností 10 Kg.
- Uzavírání dvoukřídlými dveřmi s uzamykáním jedním cylindrickým zámkem, dvouplášťová konstrukce dveří odolná proti kroucení a ohýbání, zesílení v oblasti montážního otvoru zámku.
- Otevřený prostor pro sušení ručníků se zavěšovacím systémem.
- Předlavička s výškovou rektifikaci, sedací plochou z polaminované dřevotřísky s ABS hranou, skříňkou na obuv s dvoukřídlými dveřmi s perforací pro dostatečné odvětrání a vyztužením
- Cylindrické zámky skříní i předlaviček jsou v párovém provedení, to znamená, že uživatel pro odemčení obou zámků použije stejný klíč.